Arya - Pretty Little Liars 1x16

Första inlägget är från serien Pretty Little Liars. Det är en väldigt populär serie som går i USA just nu men som ej har kommit till Sverige, ännu. Dock tror jag att den kommer att sändas i svenkt TV ganska snart. Serien handlar om fyra vänner som har svetsats samman igen efter att de får mystiska meddelanden från "A" som verkar veta alla deras hemligheter och vem som mördade deras vän Allison förra sommaren. Trots hemligheter, hot och utpressning lyckas de alltid se väldigt snyggt stylade ut och jag kan inte låta bli att inspireras av deras stil.

Min favorit är Arya som visas nedan. Hennes stilär mer vågad än de andras, lite annorlunda, romantiskt bohemiskt med stora accessoarer, särskild stora örhängen. Personligen är jag ett stort fan av stora örhängen!



PS. bilderna är inte av den bästa kvalitén just nu men jag jobbar på att fixa skarpare bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback